Българите в America-какво им липсва?



От какво трябва да се лиши един българин, след като пристигне да живее в Америка?



Тази тема не е нова и не съм я измислила аз.Сигурна съм,

че сте чували стотици коментари и мнения,но дано да не бъда банална и досадна с тезата си.Все пак различните хора изразяват в свой собствен стил и виждане коментарите,но нашата цел е да споделим повече мнения,които биха били полезни на сънародници запътили се по стъпалото нагоре към "Американската мечта".

Моето мнение:
Лично на мен много ми беше трудно след пристигането ми в Америка,но аз бях предварително настроена и приех нещата напълно реално(което много ми помогна).Знаех къде отивам и какво трабва да правя(в т.ч. и какво не трябва да правя).Именно тук ще ви поднеса моите "Top 10" правила по въпроса.

  • 10 неща които никога не трябва да правите в Америка;

  • 10 неща(правила) които ще ви донесат успех,ако ги спазвате;

    Сигурна съм,че много хора ще поспорят по някои от моите правила-препоръки,но пак казвам-това е мое мнение и не настоявам,че е регламентирано със закон.Та по темата за лишенията.Това са някакви фантасмагории на наши сънародници,които просто не намират своето място под слънцето и за да имат основателно обяснение(повече за собствено удовлетворение)на въпроса "Защо се завърна просто така от щатите?" си измислят какви ли не причини, за да излезнат от положение.Коментари като: "Това не е живот,Американците са много тъпи,Няма с кого да си пиеш ракията,Комщията се прави че не те познава,Няма с кого два реда мохабет да си кажеш,Американците са много студени" и много много други бисери, които със сигурност сте чували от разни лентяй и денгуби(хора пропиляващи ежедневието си с бездействие)не са основателни и препоръчвам да не ги взимате под внимание.Това са мнения на личности без доказани възможности и желание за развитие,хора на които им е по-лесно да дремят по цял ден по кафенетата вместо да направят нещо полезно за себе си и поколенията идващи след нас.

    Нека ви разкажа накратко историята на един млад българин заминал на студентска бригада и решил да остане в Америка,както се казва позовал се на мита за "Страната с неограничени възможности" и известната "Американска мечта".

    Кирил Динев е само на 24 години и вече е постигнал много за възрастта си и то за сравнително кратък период.Живее и работи в Atlantic City като главен . . .

    Прочетете цялата статия >>

    Ако тази тема ви е доскучала научете повече за:

  • Как се прави бизнес в Банско

  • 12 закона на бизнес джунглата

  • ICQ през телефона

  • Как да предпазим компютъра си от вируси?





  • Няма коментари:

    Публикуване на коментар

    Собствено Търсене

    за най-доброто търсене използвай най-бързата търсачка на Google !


    Интересна статия за възможностите и перспективи за икономически растеж и развитие на туризма в Пиринския край! Един от "оазисите" на България !