Кирил Динев-регионален мениджър в LANDAU


"Обожавам родината си, но не съм достатъчно смел, за да живея в България, казва българския студент в САЩ"


<цялата статия>

Нека ви разкажа накратко историята на един млад българин заминал на студентска бригада и решил да остане в Америка,както се казва позовал се на мита за "Страната с неограничени възможности" и известната "Американска мечта".

Кирил Динев е само на 24 години и вече е постигнал много за възрастта си и то за сравнително кратък период.Живее и работи в Atlantic City,като регионален мениджър във верига бижутерийни магазини Landau/Atlantic City.В същото време е студент в Университета "Кендъм" близо до Philadelphia.

Кирил разказва:
"Първата година като дойдох в щатите имах много тежки моменти и на няколко пъти съм си събирал багажа за да хващам самолета за вкъщи,но така и не се осмелих да го направя. Пак казвам, ако бях достатъчно смел , нямаше да съм тук, а в България. Когато дойдох тук първия път, съм работил почти всичко. В началото въобще не говорех английски и ми беше много трудно"

Цитат

„Започнах като спасител на басейн, втората ми работа беше да правя пици, а третата беше в кафе „Старбъкс”. Работех по 90 часа на седмица и получавах добри пари. Въпреки това не искам това нещо да ми се случва втори път. Спал съм по 4-5 часа на денонощие и въобще не ми беше лесно. Изкарвах пари, които ми стигаха и с които обзаведох апартамента на родителите ми в България. Сега изкарвам три пъти повече . Човек, колкото повече пари изкарва, толкова повече харчи. В началото карах много стара кола, но сега карам чисто нова спортна машина с 360 коня под капака си(няма да уточнявам марката за да не звучи като скрита реклама). В България също съм имал периоди, в които съм работел на три места и парите не ми стигаха за нищо и даже не можех да си плащам сметките, да си купувам учебници.Но сега вече всичко е наред и надявам се така да продължава”

Цитат
„В Америка дали ще си Били-разносвачът на пица или шефът на “Майкрософт” - разликата е в - кой колко къщи и коли има и колко пари ще даде за благотворителност . Има обидно богати хора, има и много бедни. Но тук можеш да бъдеш беден, само защото си мързелив. Ако си физически неспособен да работиш, държавата ти дава доста добри осигуровки.Тук, ако имаш образование, просто ще ти е по-лесно. Според мен няма голяма разлика между един работник, който лепи плочки и един програмист. Просто отговорността е различна”
Ако желаете да прочетете цялото интервю с Кирил влезте в e-vestnik.bg.

Продължете да четете темата >>


От тук нататък ни предстои да разгледаме още:

  • Анна Владимирова-трудния път към успеха.

  • Защо Владимир Левчев се завърна от Америка след 13 год?

  • Джеимс Бъндлер от Denver щата Colorado казва . . .<br>
    - "Американците не са свободни хора . . .Избрах да живея в България . . . Тук всичко е старо и мръсно"
    Ако ви е доскучала темата изберете си една от новите:
  • прочетете няколко вица за отпускане

    или

  • научете нови клюки от България и света


    Ако пък всичко е наред:
    Продължете да четете статията >>



  • Няма коментари:

    Публикуване на коментар

    Собствено Търсене

    за най-доброто търсене използвай най-бързата търсачка на Google !


    Интересна статия за възможностите и перспективи за икономически растеж и развитие на туризма в Пиринския край! Един от "оазисите" на България !